سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

Fedora 10 Alpha

فدورا سیستم عاملی هست که هسته آن لینوکس میباشد و همچنین استفاده آن برای تمام افراد رایگان است و تمام پشتیبانی های آن به صورت رایگان انجام میشود ، و همچنین این سیستم عامل جزو دسته نرم افزار ای متن باز (open source) میباشد .




apvt.tk
پروژه فدورا توسط تیم رد هت (red hat) ایجاد و پشتیبانی شده است . در این نسخه جدید بسیاری از مشکل های این سیستم عامل حل شده و پکیج های آن به روز شده و ظاهر آن بسیار زیبا شده که میتونید تصاویری از اون رو در پایین ببینید :

F8 ScreenshotF8 ScreenshotF8 Screenshot


Fedora is a Linux-based operating system that showcases the latest in free and open source software. Fedora is always free for anyone to use, modify, and distribute. It is built by people across the globe who work together as a community: the Fedora Project. The Fedora Project is open and anyone is welcome to join. The Fedora Project is out front for you, leading the advancement of free, open software and content.
The operating system is Fedora. It comes out twice a year or so. It's completely free, and we're committed to keeping it that way. It's the best combination of robust and latest software that exists in the free software world. The mindset is doing the right thing. To us, that means providing free and open software and content, at no cost, freely usable, modifiable, redistributable, and unencumbered by software patents.

The Fedora Project is a Red Hat sponsored and community supported open source project. Its goal is the rapid progress of free and open source software and content. The Fedora Project makes use of public forums, open processes, rapid innovation, meritocracy, and transparency in pursuit of the best operating system and platform that free and open source software can provide.



www.apvt.tk
نظرات 9 + ارسال نظر
امید 5 شهریور 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام
شما با روزی دو ساعت کار میتونید یک درامد ثابت ،همیشگی و خوب رو برای خودتون داشته باشید میگین
سایتهایی هستن که به ازای کلیک رو تبلیغات اونها به شما پول پرداهخت میکنن که اصطلاحا به (ptc ) معروف اند و کسب درامد از اینترنت رو اسان کرده اند سایت زیر یکی از این نوع سایتهاست که متعلق به کشور عزیزمون ایران هستش و کاملا فارسی است کار شما فقط و فقط کلیک کردن و معرفی اعضای جدید به سایت هستش از این راحت تر دیدی!!!!؟؟

http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh


*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
***سه هزار تومان جایزه عضویت
*** کسب پنجاه تا صد تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب بیست تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب هزار تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه با بیست و پنج درصد سود مستقیم
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com

salam dost aziz az omadanet be wblagam khosh hal shodam man baraye tabadol link moshkeli nmibinam faghat bayad ye zahmat bekeshi mano to satre aval linke rofaghat bezari man ham in kar ro mikonam man shoma ro ba che nami link konam? u ham mano ba name
دانلود بوت های جدید یاهو 8 و 9
link kon
behshad
bye

پوریا 5 شهریور 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://vbnet.ir

با سلام.
من پیغام شما رو خواندم.
برای ارائه مطلب و نویسنده ، درچه زمینه ای نیاز دارید؟
از کد افزایش بازدید که اینجا قرار دادید به زودی استفاده خواهیم کرد.
در سایت ما به زودی یک بانک (یک بخش مجزا ولی در صفحه اول) برای تبادل لینک و قرار دادن لینک سایت های دیگر ایجاد خواهد شد و حتما با هم تبادل لینک خواهیم داشت.
البته اگر بخواهید.
با تشکر فراوان از لطف شما.

سلام
وبلاگ قشنگی داری
یه سر هم به ما بزن
اگه می خوای منو با نام ورود بی جنبه ها ممنوع لینک کن
منم شما رو لینک کردم
اما من خودم دونبال نویسنده می گردم شرمنده

سجاد 5 شهریور 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.sajadblog.blogsky.com

با سلام و تشکر از نظر بسیار زیبایتان
من هم خیلی دوست دارم با شما تبادل لینک کنم
لطفا نام لینکت رو به من بگو نام لینک من
***اخبار رایانه*دانلود*IT*** است
برای نویسندگی هم ایمیل من sajadblog14@yahoo.com
است ولی اگر نتوانستم زیاد مطلب بدم من رو ببخشید
راستی نام لینکت رو هم به من بگو

حمید 5 شهریور 1387 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.royayejavany.blogfa.com

سلام
امیر جان لینکت کردم
موفق باشی
منتظرت هستم

احمدرضا 5 شهریور 1387 ساعت 06:54 ب.ظ http://zendebadarya.blogsky.com

سلام
دیدن و مطالعه وبلاگ شما باعث بهره فراوان شد
از تبادل لینک با شما خرسند می شوم.
من شما را لینک کردم.
شما نیز در صورت تمایل ما را قرین لطف خویش نمایید

احمدرضا 5 شهریور 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://zendebadarya.blogsky.com

سلام
دیدار از وبلاگ شما موجب بهره فراوان شد
از پیشنهاد تبادل لینک شما بسیار خرسند هستم.
من شما را لینک کردم
شما نیز در صورت تمایل ما را مورد لطف خود قرار دهید

luna 6 شهریور 1387 ساعت 09:04 ب.ظ http://luna-lovely.blogsky.com

سلام
خسته نباشید...
email: jigar_sky73@yahoo.com
username: luna
password: 13731373
mobile: 09367505373
این هم اطلاعات فقط چه مطالبی رو باید بفرستم یعنی در چه رابطه ای ..؟
موفق وپیروز باشید
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد