سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

جستو جو راحت همه چیز با Google Hack 1.6

 جستو جو راحت همه چیز با Google Hack 1.6: 

Google Hack 1.6 یک ابزار ساده در و در عین حال قدرتمند برای جستو جو می باشد . شما از این نرم افزار می توانید برای پیدا کردن اطلاعات استفاده کنید ، اما از قابلیت های دیگر این نرم افزار این است که شما به راحتی می تونید  فایل هایی MP3 یا کتاب ها و یا ویدئو ها و یا هر چیز دیگر را پیدا و دانلود کنید .

با این نرم افزار دیگر شما مجبور نیستید المنت هایی که سرچ شما دقیق تر می کنند مانند "-inurlhtm|html|php) intitle:"index of" +"last modified" +"parent directory" +description +size +(.mp3|.wma|.ogg) ?" را از حفظ کنید چون با Google Hack 1.6 و انجام تنظیماتی بسیار ساده همه ی این تنظینات خود به خود اجرا می شوند و به این وسلیه شما به راحتی آهنگ ها , صفحات , فونت های و تمام چیز هایی که در نظر دارید را پیدا و دانلود کنید .

توجه داشته باشید با این نرم افزار می توانید لینک دانلود تمام موارد مورد نظر خود را به سادگی پیدا کنید . برای این کار فقط نرم افزار را پس از دریافت نصب کنید و بعد کلمه مورد نظر خود را در تکس باکس موجود در نرم افزار تایپ کنید کنید و کلید جستو جو را بزنید و بعد بعد نتایج جستو جو در مرورگر پیشفرض شما برای شما به نمایش در خواهد آمد .



لینک دانلود در ادامه مطلب....







لینک دانلود Google Hack 1.6 با حجم 1.5 MB

نظرات 1 + ارسال نظر
کاویان 20 شهریور 1387 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام امیر حسین جان


منم پارسال همکلاسی وحید بودم و خوشحالم با شما اشنا شدم


از تبریکتون هم ممنون


یک نفر این نظر رو داده:


با عرض سلام می خواستم ببینم اگر ما نویسنده سایت شما بشیم و مطلب بنویسیم چه فایده ای برای ما داره اگر داره به ایمیلم ارسال کن دستت درد نکنه



اگر میشه لطف کن و شما براش ایمیل بزن :

علیرضا
ali_reza_0098@yahoo.com
http://www.Alireza-1387.persianblog.ir




موفق باشید


یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد