سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

کنسرت بزرگ و بمب حسین تهی

کنسرت بزرگ و بمب hossein tohi برای اولین بار در تهران خیابان ولیعصربصورت کامل و زنده خونده شده که حسین تهی سوپرایز این کنسرت بوده که مورد استقبال گرم و فوق العاده شدید مردم قرار گرفته بود در این کنسرت که مجری آن یاشار رپفا از 5 دوربین حرفه ای استفاده شده. 

برای مشاهده: 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دانلود با دو فرمت mp4 و flv لذت ببرید. 

 

›› Download ‹‹  (get_video.flv - Low Quality)

›› Download ‹‹  (video.mp4 - High Quality)

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام بچه ها ازتون یک خواهش دارم من تو مسابقه بهترین وبلاگ شرکت کردم
اگر میشه با دیدن از وبلاگ من و در صورت تمایل یه سایت مربوطه که در اولین پست تو وبلاگ قرار داده شده به من رای دهید
واگه میشه شما هم تو وبلاگ خودتون یا در لیست مسنجرتون این خبر رو به همه بدبد مرسی
وقتتونو نمیگیره فقط 30 سانیه کافیه
طریقه رای دادن
در اخر صفحه پس از پیدا کردن آدرس و عنوان وبلاگ من
در کنار آن کلیک کرده و در آخر برای ثبت و دیدن میزان رای داده شده
کلیک Vote فشار دهند
راستی عنوانم تو نظر سنجی antidokhtar.blogfa.com(Milad) است
به رقبا رای ندید مرسی
راستی ادرس جای که باید رای بدید رو در زیر میگم
http://web-bartar.blogfa.com/
یادتون نره نظر سنجی اخر صفحه است

با تشکر
www.antidokhtar.blogfa.com

مریم 11 مهر 1387 ساعت 03:03 ب.ظ

مطالب تکراری و کسل کنندست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد