سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

سایت بزرگ موبایل - کامپیوتر-کلیپ و ...

باسلام و عرض ادب به شما دوست عزیز. هر روز مطالب جدیدی به این سایت اضافه میشود .پس با بازدید بیشتر ما را یاری کنید. نظر هم بدید.

چگونه سایت درست کنیم؟

این سوال خیلی از کاربران که واقعا چگونه سایت درست کنیم؟

پاسخ این سوال را من باید به دو گروه بدم:گروه اول که مبتدی هستند و تا حالا وبلاگ ننوشته اند

گروه دوم : اونایی که تا خالا وبلاگ نوشته اند

حالا پاسخ گروه اول:

همیشه اگه میخواید موفق بشید از پله های کوچیک تر شروع کنید تا به موفقیت برسید اگه میخواید نویسنده ی خوب و ماهر سایت بشید و به راحتی بتونید طراح سایت های بزرگ بشید باید از وبلاگ اینترنتی شروع کنید خوب وبلاگ چیه؟بعضی سایت ها هستند که امکاناتی رایگان به شما میدهند تا بتونید نوشته های خود را در معرض دید عموم قرار بدید من برای پیشنهاد سایت های:

www.blogfa.com

www.blogsky.com

رو به شما معرفی میکنم.

حالا برای وبلاگ ساختن به یکی از این سایت ها برید و قسمت ایجاد وبلاگ را بزنید وقتی یک وبلاگ ساختید میتونید در اون نوشته های خودتو رو بنویسید.

گروه دوم:

اگه مخواید سایت بزنید باید دامنه و هاست برای سایتتون بخرید که برای اینکار من سایت های:

www.nanonet.ir

www.takeweb.ir

بقیه کار هم که دیگه چون وبلاگ نوشتید بلدید برای سایت نوشتن یادتو نره که باید زبان html  بلد باشید اگه سوال دیگه ای دارید در قسمت نظرات نظر بدید.

با تشکر وحید طهماسبی

www.apvt.tk

نظرات 4 + ارسال نظر
حامد ایوبی 20 اردیبهشت 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.videoball.mihanblog.com

سلام:
من حامد ایوبی مدیر وبلاگ ویدئو بال هستم.
وبلاگ من در سابق با نام اساتو فعالیت می کرد و حدود 9000 بلکه بیشتر بازدید در روز داشت و حال بعد از دو سال دوباره آن را راه اندازی کردم.
ضمن تشکر از مطالب مفید شما من حاضر به تبادل لینک با شما هستم و در صورت تمایل، لینک ما با نام"دانلود کلیپ های فوتبالی با حجم کم" یا بنر ما یا هر دو را در وب خود قرار داده و بعد از آن در نظرات وبم مرا مطلع سازید تا لینک شما را قرار دهم. کد بنر در وب ما موچود است
وبلاگ ما قرار است بعد از مدتی سایت فروشگاه آنلاین راه بیاندازد و در آن زمان نیز شما مورد حمایت ما هستید
اگر مرا لینک کنید باعث افتخار من است
با تشکر فراوان
مدیریت ویدئوبال
www.videoball.mihanblog.com

سلام.
شما لینک شدید.

صادق 2 مرداد 1389 ساعت 07:05 ق.ظ http://www.zolfghary.ir

سلام
من سایت ساختم ام نمی دونم چگونه پسورد سایتم رو وارد کنم تا داخلش اطلاعات بریزم
خوشحال میشم اگه جواب رو به ایمیلم بفرستید

سجاد 31 مرداد 1389 ساعت 12:35 ب.ظ

با سلام
من تا حالا سایت طراحی نکردم
اما وبلاگ داشتم
حالا
یکی از دوستام میخواد سایتی رو که طراحی کرده
من کار به روز رسانی شو بر عهده بگیرم
میخوام بدونم از عهده من بر میداد؟
باید چه کار کنم؟
با تشکر

Game House 1 شهریور 1389 ساعت 07:52 ب.ظ

yek_hadeseh@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد